6 תשובות
לא, האימפריה העותמנית נעצרה בחלק מאוסטריה, אך לא הגיעה רחוק יותר
שואל השאלה:
נכון. הם כבשו את המזרח התיכון ואכן הגיעו לצפון אפריקה, אתיראתיה, סומלינד, תימן, ואירופה עד הונגריה, כל הבלקן! וחלקים מאיראן וגם פה בארץ!
מה פתאום.
היא הייתה אימפריה מזרח תיכון ומזרח אירופית.
לא הגיעה לשום חלק באמריקה או באינדונזיה, גם לא לאיסלנד. היא נעצרה הרבה לפני.
בכל אופן היא שלטה במלא מקומות.
אנונימי
שואל השאלה:
אני חשבתי שנה שעברה שהיא כן הגיעה לאיסלנד ואינדונזיה.
^לאינדונזיה לא הגיעה בכלל, אם אני לא טועה ישנה קונספירציה שהצי העות'מאני הגיע לאיסלנד מתישהו, אתה יכול לקרוא על זה בquora.
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא הגיעו לכבוש את איסלנד אבל הביאו לאיסלנד עבדים.