תשובה אחת
באופן טכני היא לא כבשה אפילו לא מדינה אחת באפריקה, אולי מלבד מצרים שגם אותה היא לא בדיוק כבשה.
העניין הוא שבאפריקה לא היו מדינות כשהבריטים הגיעו לשם, אלא בעיקר שבטים ודמי ממלכות קטנות, אז היא לא בדיוק כבשה אפילו לא מדינה אחת, כי לא היו שם מדינות לכבוש.
אפילו בצפון היבשת שם היו כוחות כמו טוניס ואלג'יר, הם לא בדיוק היו מדינות, אלא יותר כמו ערי-מדינה, שנמצאות בברית אחת עם השנייה.
העניין הוא שבאפריקה לא היו מדינות כשהבריטים הגיעו לשם, אלא בעיקר שבטים ודמי ממלכות קטנות, אז היא לא בדיוק כבשה אפילו לא מדינה אחת, כי לא היו שם מדינות לכבוש.
אפילו בצפון היבשת שם היו כוחות כמו טוניס ואלג'יר, הם לא בדיוק היו מדינות, אלא יותר כמו ערי-מדינה, שנמצאות בברית אחת עם השנייה.
באותו הנושא: