9 תשובות
שואל השאלה:
זה משום מה מרגיש לי מוגזם כח שאר הסנות מהכיתה שלי שמות רק מסקרה
זה משום מה מרגיש לי מוגזם כח שאר הסנות מהכיתה שלי שמות רק מסקרה
אנונימית
לא
הכל טוב תעשי מה שגורם לך להרגיש בנוח עם עצמך
לא זה אחלה
לא גם אני ככה
אפילו יותר
אפילו יותר
רק אל תגעי עם הקטנסילר בפצעים כי יהיו לך עוד
לא זה ממש אחלה
באותו הנושא: