6 תשובות
מה שאת רוצה
שואל השאלה:
אני שמה את האודם בישביל עצמי לא בישביל אנשים מהבית ספר
ואני לא שמה כל יום או משהו אני שמה פעמיים בשבוע בערך
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מרגישה חסרת ביטחון לגבי זה
ולא ניסחתי את זה נכון אני פשוט מרגישה שהאודם מחמיא לי ממש
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שיש
אנונימית
תעשי מה שאת חושבת ליפה, אין דבר כזה מוגזם מידי
תעשי מה שבראש שלך.
DLC