10 תשובות
לא כי אין לי דעה בפוליטקיה
בכלל לא
אני פשוט אתאכזב אם הם שמאלנים
לא מזה לא אכפת לי, הדבר האחרון שאני אדבר איתו עם הבני זוג שלי
לא באמת אכפת לי מכל הנושא הזה
לא לא כזה אכפת לי
כל עוד הם לא דוחפים לי את הדעה שלהם
ומנסים לשכנע אותי לחשוב אחרת לא אכפת לי
כל עוד הם לא דוחפים לי את הדעה שלהם
ומנסים לשכנע אותי לחשוב אחרת לא אכפת לי
תלוי עד כמה ימנית/שמאלנית.
הרבה אנשים אומרים שהם ימנים, בפועל הם ליברלים, סוציאליסטים, שבעד שלום. משמע היילייט השמאל.
מצד שני, לא חסרים בן גבירים ומצביעי חדש שאני הרבה פחות מתחברת.
הרבה אנשים אומרים שהם ימנים, בפועל הם ליברלים, סוציאליסטים, שבעד שלום. משמע היילייט השמאל.
מצד שני, לא חסרים בן גבירים ומצביעי חדש שאני הרבה פחות מתחברת.
לא, זה פשוט יפתח הרבה שיחות עניינות
כן אני לא אצא עם מישהי שמחזיקה בדעות שמאל כמובן תלוי ברמת הקיצוניות שלה
באותו הנושא: