42 תשובות
אין פה קטע של משיכה
וכלום
מושך אותי האופי של הבנאדם
את מדברת על ידיים נכון
שום דבר איך זה יכול להיות מושך בדיוק
אתם יודעים מה זה משיכה בכלל?
ימנים נקודה ואני לא צריכה להאריך
אשכנזים או מזרחים היא מתכוונת
אנונימי
אני גם לא רואה את עצמי אם שמאלני
אנונימית
שמאלנים
אנונימית
אנשים חכמים שיגרמו לי לשנות את הדעה הפוליטית שלי לא משנה מה היא
ידיים או בחירות? בכל מקרה שמאל.
ימינים דם ביד וגם בפוליטיקה

רק ביבי!!!!!
אנונימי
מזתמרת
אני נמשכת לאופי של הבן אדם
לא אכפת לי מהדעות שלו אם הוא ימני או שמאלני מה שבא לו ונכון לו שיעשה אני לא אתערב לו או אשפוט אותו
לא אכפת לי פשוט שיעשה עם הידיים משהו מועיל
אני אוהבת אנשים שתומכים בשלום
סליחה אבל ימנים. אני לא מסוגלת לצאת עם שמאלנים. לא מעוניינת להתווכח על פוליטיקה כל פעם שהנושא צץ
למי אכפת מדעה פוליטית כל עוד היא יפה וחמודה והיא לא חרא בן אדם כלומר היא נחמדה ואכפתית אז זה מושך אותי
אנונימי
בכל מקרה אם מישהו פה אומר שביבי הוא ימין זה שטויות ביבי לא ימין כנל לבנט בנט וביבי שניהם ימניים אבל אם הם לא היו כאלה פחדנים הם היו יותר יעילים
אנונימי
שמאל
בדרך כלל הן יותר אינטליגנטיות אין מה לעשות
ימנית+ הכי טוב.
הא... לא מזיז לי הדעות הפוליטיות...
לא אכפת לי. אבל מעדיפה ימיני
שאלה חסרת היגיון כל אחד והדעות שלו.
לגמרי ^^
אנונימי
שמאלנים 3>
אני ימני אבל שמאלנית לא יודע למה
לא באמת אכפת לי יותר מדי. אבל אם אני חייב לבחור, אז שמאל חברתי וימין פוליטי.
אנונימי
אין פה עניין של משיכה, לא אכפת לי מהדעות הפולטיות, רק שלא יהיה קיצוני לשום צד..
שמאלנים? נראלי
אנונימית
זה לא משנה לי
ימנים,זאת פשוט העדפה זה לא שאין מצב שאני אצא עם שמאלני
אנונימית
לא משנה לי כל עוד זה לא קיצוני לשני הצדדים
מעליים
שמאלנית. לא אכפת לי לצאת עם ימנית(לא קיצונית).
באמת שלא אכפת לי עדיף כמה שיותר ניטרלי
אני אעדיך שמאלני כי זה נראה לי קל יותר כשיש אידיאולוגיות דומות. אבל אני חושבת שאני אצא גם עם ימני זה לא משנה לי כל עוד הבן אדם לא גזען כלפי אף אחד
אנונימית
מה יכול להיות מושך בעמדה של מישו זה פשוט מטומטם סליחה
שואל השאלה:
רק עכשיו נכנסתי לסטיפס, איך לעזעזל השאלה המפגרת הזאת הגיעה לחמות?
אנונימית
מה שקיריטו אמר, אולי יש הבדלים בערכים לפעמים שיהפכו את החיים לקשים יותר אבל חוץ מזה לא ממש, ואני לא אשפוט עמדה פוליטית לפי מיעוט
^^ תעלומה
העיקר הוא טוב.