3 תשובות
כן,אבל הכל טוב תמיד יכול להיות
ובטוח תמצאי אהבה אמיתית שהיא תעלה על כל האהבות שיש היום בגיל ממש צעיר שברובן הן פייק
כן
זה כבר ברור שזה לא אהבה לכל החיים, אבל זה הכי כיף להתנסות ולחוות את זה בצעירות
כן ולא, גם בגיל בוגר אפשר לחוות אהבה כזאת כמו אהבת נעורים.

לא כל אחד יכול למצוא זוגיות בגיל ההתבגרות.
וכיום יותר קשה למצוא זוגיות.
אנונימית