התחברות הרשמה

הגיוני שאני מתבאסת שלא חוויתי אהבת נעורים ??

אהבה של גיל 16-17 זה מרגיש לי פיספוס
28 באוגוסט 2022, 22:55
רומנטיקהגילאהבת נעורים    
2 תשובות
הגיוני...
9
9.90
הגיוני שאת מתבאסת אבל זה בסדר גמור
מ
מלכת הבייגלה
באותו הנושא:
פספסתי בזה שלא חוויתי אהבת נעורים?
הגיוני שאני לא מאמינה באהבה כי לא חוויתי אף פעם אהבה?
הגיוני שאני מתבאסת ממוצע 94 במתמטיקה כיתה י, 5 יחל מואץ?
זה הגיוני שחוויתי אהבה אבל לא התנשקתי?
הגיוני שאני מתבאסת מציון 82?
הפסדתי שלא חוויתי אהבת נעורים?
הגיוני שאני מתבאסת שיש לי חבר.. תיכנסו
הפסדתי שלא חוויתי אהבת נעורים?
הגיוני שאני מתבאסת שאין לי הרבה שעות במערכת?
ספרתי ועד היום התאהבתי ב13 אנשים , זה הגיוני? (רק עם אחד מהם חוויתי אהבה אמיתית ואותו אהבתי יותר מכולם ברשימה)
הגיוני שהייתי עם איזה 1000000 בנים ובחיים לא חוויתי שברון לב וכאלה?