19 תשובות
לפני שאת ממהרת
מה היא עושה שאת חושבת את זה?
שואל השאלה:
מה אכפת לכם למה זה שאלה כי אני רוצה לעדות את זה כבר תקופה למי להתקשר?
מוקד רפואי
אין לך למי להתקשר
אם היא פוגעת בעצמה או בסביבה אז אפשר לנסות להתקשר למשטרה או משהו, אם זה סתם משהו בקטנה אין לך למי
לרווחה
105, 100, 101, רווחה לשלום הילד יכולים לטפל, עובדת סוציאלית...
אם זה דחוף צרי קשר עם מוקד קופת החולים שלה, האחות תזמן אותה לבדיקה פסיכיאטרית אצל רופא במרכז הרפואי.

אם לא דחוף גשו מחר לרופא משפחה, הוא יפנה אותה לפסיכיאטר
דברי עם היועצת.
אמלה מה זה התוקפניות הזאת מה ישך
אנונימית
תיצור קשר עם פסיכולוגי
רווחה/עובדת סוציאלית
אנונימית
ערן נראלי
תתקשרי ל105, את תמיד יכולה לפנות בפרטי
תתקשרי לרווחה
הכל בסדר?
פולינום אינטרפולציה של לגראנז'
אנונימי
אם זה סיבות שלא קשורות לסיכון עצמי וסביבה אף אחד לא יקשיב לך...
1ופת חולים, רווחה לשלום הילד
היי אנונימי.
אני מבין שאת עוברת משהו לא פשוט בכלל. את מתארת שאמא שלך צריכה טיפול נפשי ואת מנסה להבין למי לפנות. נשמע לא פשוט בכלל וזה מעולה שאת משתפת ומנסה להבין מה ניתן לעשות.
את מוזמנת ליצור קשר בפרטי (תוכלי להישאר אנונימית) , נדבר על מקום שנכון לפנות אליו. בנוסף אוכל להכיר אותך יותר ולחשוב יחד איתך על מה ניתן לעשות. בכללי אשמח להיות אוזן קשבת למה שאת עוברת.
אני דודי מעמותת עלם, עמותה המסייעת לבני נוער, צעירים וצעירות.


אפשר לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו , [email protected] באינסטגרם nayedet.digital או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital .
ניתן גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.

דודי, עלם דיגיטל.