12 תשובות
כן
אני התקשרתי להתלונן ושלחו לי חבילה של גומיגם הביתה
יש מצב
תנסיי
אפשרי ומקבלים פיצוי
מניסיון
אם לפני חודש אכלתי גומים בלי גומי אפשר להתקשר אליהם?
שואל השאלה:
שלחתי פנייה באתר שלהם
טכנית יכולה אבל לא נראה לי תקבלי פיצוי כולשהו אם אין לך הוכחות
נופ
יצא לי שאכלתי גומיגם בלי גומי.
אם את מתקשרת תגידי שגם שמעת שלעוד מישהי זה קרה
שואל השאלה:
התקשרו אליי ואמרו שאני לא יכולה להתלונן כי אני מתחת לגיל 18
שלחתי להם הודעה באינסטגרם
ברור שאת יכולה להתלונן, רצוי שזה יהיה בכתיבה ברורה ורהוטה ועניינית והם יפצו אותך