4 תשובות
פשוט תגידי שלא מתאים לך יותר ועברת שם דרך ארוכה אבל את חושבת שאת לא רוצה להמשיך בזה יותר
תגידי שזה מעיק עליך כבר וגם ככה נפצעת בברך ואת חושבת שהפסקה ממשחק מקצועי תעשה לך טוב. זה לא שאת מפסיקה לשחק כדורסל, את עדין אוהבת את זה! פשוט רוצה הפסקה ממשחק מקצועי בשביל לתת לגוף ולנפש לנוח, ובמידה וזה יהיה לך חסר את יכולה לחזור זה לא שעזבת לנצח
שואל השאלה:
אני צריכה עזרה
אני צריכה עזרה
שואל השאלה:
אני צריכה עזרה
אני צריכה עזרה
באותו הנושא: