9 תשובות
את שישיסטית שביעיסטית או שמיניסטית?
שואל השאלה:
שישיסטית
שישיסטית
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו זה ממש קשה לי אני מרגישה ממש רע אבל אני באמת רוצה לפרוש כי רע לי שם
תקשיבו זה ממש קשה לי אני מרגישה ממש רע אבל אני באמת רוצה לפרוש כי רע לי שם
אנונימית
איזה שבט?
פשוט תגידי שכבר לא כיף לך כמו פעם ואין לך זמן לזה ואת מרגישה שאת לא ככ תורמת לשבט
היי אהובה בדיוק השנה גם אני פרשתי. אני בצופים מכיתה ד וזה היה חלק ענק מהחיים שלי. שנה שעברה הדרכתי והיה לי צוות ואחווה מדהימה. אבל השנה קיבלתי תפקיד שאני לא אוהבת וצוות עם אנשים שקשה לי איתם. בכל מקרה הסיבה העיקרית שפרשתי הייתה בגלל שלא התחברתי לאנשים בשבט ובאמת רוב הזמן הרגשתי בודדה והיה לי רע. לקח לי הרבה זמן להגיע להילטה הזאת, באמת כמה חודשים. גם לא פרשתי בצורה ברורה לאט לאט התחלתי לא לבוא כי היה לי קשה לעשות את זה בבום. אנשים לא מבינים כמה צופים זה חלק ענק מהחיים שלנו עד שזה נעלם. עכשיו אני כמה חודשים מאז הפעולה האחרונה שבאתי אליה, ואומנם אני כן מתגעגעת, אבל אני מרגישה כל כך הרבה הקלה ואני מבינה שעשיתי את ההחלטה הנכונה. עדיין קשה לי לעכל, ואני לפעמים ממשיכה להגיד לאנשים שאני בצופים ולא מתוך הרגל, אלא כי קשה לי עוד לעכל את זה שאני לא, אבל מתגברים, ואני יודעת כמה זה קשה ואני מאמינה בך. אם את צריכה לשתף אני פה
פשוט אל תבואי לפעולות
אנונימית
היי,
אני פורשת מהצופים חשבתי על זה הרבה ואני חושבת שזה מה שנכון לי לעכשיו
תודה על תקופה מדהימה .
אני פורשת מהצופים חשבתי על זה הרבה ואני חושבת שזה מה שנכון לי לעכשיו
תודה על תקופה מדהימה .
היי, בעקבות עומס לימודי ושיקולים שלי לא אוכל להמשיך כרגע, מתנצלת ותודה
באותו הנושא: