5 תשובות
תלוי צריך ללכת לשאול
שואל השאלה:
מברשקה
רובם לא מקבלים..,המינון הוא פריט נגד פריט..משמע מידה..,או אותו שווי..אבל אם הם אנושיים..או מדובר בחנות בוטיק..יש מצב..איך אני נוהג לומר..הכל עיניין של גישה טובה..
היי,אני מבין..שכחתי לומר..יתכן ונשלח לך קבלה בטלפון..ואינך זוכרת..,אם לא..כמו שציינתי נסי את מזלך..(עקרונית עד כמה שיודע לי לא יאפשרו לך) מקסימום אם נתקעת..תעבירי הלאה..,תפרסמי למכירה ברשתות חברתיות..מה שרובם נוהגים לעשות.. "לפני שאת נוקטת את הצעד להשליכן לפח.."