2 תשובות
בתכלס אפשר לאכול הכל כולל הכל אבל במידה
לאכול הכל במידה נגיד אורז ובשר בצהריים לחם עם גבינה וסלט ומותר קצת מתוק למשל גלידה
אנונימית