17 תשובות
שואל השאלה:
אתם*
מהנדסי*
אנונימית
מה את רוצה
שואל השאלה:
כלום. לא מבינה את התגובה שלך :(

אם את לא נעלבת ומתלוננת, אז השאלה לא קשורה אלייך.
אנונימית
מסכים
אין לי בעיה עם כאלה שמדברים על אלוהים בלשון נקבה, זה הגיוני, מה שכן זה לפעמים יכול להיות צורם באוזן, נטו כי זה לא רגיל
כי יש אנשים שזה מפריע להם.הכל טוב
אף אחד לא בא אלייך בטענות אחות
את רוצה לקרוא לאלוהים אישה? שיבושם לך. אבל את יודעת שזה לא הנורמה אז אל תתפלאי אם זה יהיה מוזר לאחרים:)
שמעי מותר לאנשים שיפריע להם גם להם מותר להביע דעה
המשיח הוא בן למה שיפנו אליו בתור בת? כתוב במפורש משיח *בן* דוד עבדיך. ואם אתה אומר שהוא יכול להיות בת ולא מקשיב לתורה אז למה בכלל להאמין במשיח?

לגבי ה' לא מעצבן אותי אם יפנו אליו בתור אישה. הוא לא גבר. אבל גם לא אישה. ולכן זה לא משנה איך פונים אליו ואפילו בהרבה תפילות מתפללים אליו בלשון נקבה.
שואל השאלה:
קיוטי, כן מותר להם. הבעיה היא שרק להם מותר.
אנונימית
שואל השאלה:
מיבטרי, ברור שהמשיח היהודי הוא גבר.
ואגב יהוה הוא גם גבר. בשום שלב לא טענתי שיהוה הוא אישה.
כתבתי על האלוהות כאישה. יש המון דוגמאות לאלות ואלים. יהוה הוא אחד מני המונים.


ולטעון שיהוה הוא לא זכר/גבר/אבא זה שקר. כל היהדות מתיחסת אליו כאבא, כזכר, כגבר וכאיש. אולי חוץ משאריות של שדי.
אנונימית
שואל השאלה:
מיסטרי*
אנונימית
לא רק להם מותר
כל אחד ומה שמעצבן אותו
אותו דבר אפשר להגיד על מלא דברים
לא צריך סתם לעורר מהומות
שואל השאלה:
אני בכלל לא אוהבת מהומות.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי, כן, אני מכירה את הטרימינולוגיה הזו...אבל לא. האל היהודי הוא בפירוש זכר ויש לי בערך מאות אלפי ראיות לכך .
אנונימית
להגיד שכתוב משיח בן דוד אז המשיח הוא בן אז זה קצת מטופש כיוון שהמושג הזה הוא כללי ובעברית כשמדברים בלשון סתמית נוטים להשתמש בלשון זכר.
אנונימי