10 תשובות
בוכה אחר כך ימים שלמים
לא, פשוט מתנתקת ושואלת שוב אם היא חשובה לי.
יש בזה משהו מעליב
לא מה
לא זה פשוט מעצבן
תלוי על איזה סוג שאלה
אם זה משהו על לימודים זה די מובן
אם זה משהו על לימודים זה די מובן
אכן כן
תלוי בשאלה
לא נעלבת, פשוט קצת מאכזב
לא נעלבת, פשוט קצת מאכזב
אני מקבל דיכאון
כן
מרוב שאני עצובה אני מוציאה את כל הבגדים בארון שמה עליהם קמח ובייצים ומכינה מהם עוגה אחרי שהעוגה נגמרת מוציאה את מה שנשאר מהבגדים בעוגה מכבסת מייבשת מקבלת ושמה בארון
מרוב שאני עצובה אני מוציאה את כל הבגדים בארון שמה עליהם קמח ובייצים ומכינה מהם עוגה אחרי שהעוגה נגמרת מוציאה את מה שנשאר מהבגדים בעוגה מכבסת מייבשת מקבלת ושמה בארון
באותו הנושא: