5 תשובות
חמוד וזה...
נחמד! אני לא מבינה בשירה, אני מבינה קצת באומנות
לכן אני לא יכוהל לת לך חוות דעת מקצועית או משהו שיעזור לך.
אבל גם לא ניראלי שזה מה אתה רוצה אם שאלת את השאלה הזאת בסטיפס.
אז כן הוא ממש נחמד.
השיר ממש יפה, אבל הייתי מחליפה את שתי השורות האחרונות של שני הבתים הראשונים ("זה כמו להסתכל על המראה ולאכול שוקולד עלית", "זהו שיר שאותו לא שרים כיוון שעל האף יש לי נמש"), כי זה גורם לחשוב שהשיר הומוריסטי אבל בעצם ההמשך שלו די מדוכדך...
אבל חוץ מזה באמת שהוא יפה, יש לך כישרון:)
שואל השאלה:
בעצם, אני מאוד רוצה חוות דעת מקצועית.
אני רוצה משהו אחר מ-"וואו, מהמם!".

אם תוכל/י לתת לי חוות דעת מקצועית אני יותר מאשמח לשמוע אותה.
אנונימי
חחח זה שיר רציני או שוקולד עלית? (;
חח סתם הצחקת אותי.. את מגניבה