19 תשובות
מאוד! אבל שרירים לא יותר מידיי בקטנה.. אבל קוביות כמה שיותר זה חולשה
לי לא
כן אבל במידה שלא יהיה יותר מידי אבל שיהיה קוביות וקצת שרירים:)
לא יותר מידי איכסה
כן מאוד, אבל לא יותר מידיי.
שלא יהיה טו מאצ'
תלוי עד איפה מנופחים חחח יש את אלה שמנוסחים עד שזה מגעיל להסתכל עליהם
יש ויש, וזה גם טלוי עד כמה מנופחים לא בהגזמה!
ולדעתי זה לה מה שהכי חשוב אני יותר מסתכל על האישיות למרות שרוב האקסים שלי "שרירנים" xd
קצת קוביות כן:) אבל שרירים, בטח שמנופחים זה לא יפה ואפילו להפך*~* אבל זאת רק דעתי... (-:
קוביות זה חולשה אבל לא להיות בגודל של הנק הירוק בקטנה להיות בכושר יפה
מאוד מאוד מאוד
קוביות- חולשה. שרירים- בקטנה:)
אנונימי
כן אבל לא ברמה מוגזמת
שרירים כן אבל לא מנופחים טונה, שרירים נורמליים ואם אפשר, אז בשמחה קוביות (-;
אנונימית
אני וכל החברות שלי חושבות ככה - קוביות זה מאוד אבל מאוד מושך וסקסי אבל לא קוביות מוגזמות.. ושרירים בקטנה כאילו לא ככה גודל שזה מפחיד..
אנונימית
כן ברור אבל לא רק זה
קוביות - סקסי, שרירים מנופחים - יותר מדי בובתי בשבילי. אבל זו רק דעתי:)
יש כאלה שכן ויש כאלה שלא...