11 תשובות
גם לי, אני לובש עדשות בגלל זה
שואל השאלה:
כן אבל זה לא קשור לאיך שאני ניראת עם משקפיים^, אז אם אני אשים עדשות זה יהיה כאילו שמתי משקפיים. זה פשוט בגלל שאני רואה פחות טוב אז אני פחות חושבת איך מסתכלים עליי
כן אבל זה לא קשור לאיך שאני ניראת עם משקפיים^, אז אם אני אשים עדשות זה יהיה כאילו שמתי משקפיים. זה פשוט בגלל שאני רואה פחות טוב אז אני פחות חושבת איך מסתכלים עליי
אנונימית
מה המספר שלך בעיניים?
שואל השאלה:
נראלי -1 או -2
נראלי -1 או -2
אנונימית
נו אז לא כזה נוראי, אם לא מפריע לך ביום יום פשוט אל תשימי
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת שיגדל לי המספר
אבל אני מפחדת שיגדל לי המספר
אנונימית
שימי את המשקפיים רק בכיתה או כשאת רואה טלוויזיה ואז את תראי למרחק וזה לא יגדל לך
הגיוני לגמרי
כן הגיוני
נראה לי שכן.
בהחלט
באותו הנושא: