22 תשובות
לא יודעת לדעתי כל הדבר הזה דיי מטומטם
אם זה לפי הצבע אז זה אומר שגם ממש שזופים יכולים? והודים?
או שזה לפי ההיסטוריה והמוצא? שרק אפרו אמריקאים יכולים?
בקיצור כל הדבר הזה צבוע
אם זה לפי הצבע אז זה אומר שגם ממש שזופים יכולים? והודים?
או שזה לפי ההיסטוריה והמוצא? שרק אפרו אמריקאים יכולים?
בקיצור כל הדבר הזה צבוע
כן.. אני מניח, כל עוד זה לא פוגע בעצמם זה בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
בואנה גברת תתרגי מה זה השטויות האלה שאין דבר כזה אתיופים
בואנה גברת תתרגי מה זה השטויות האלה שאין דבר כזה אתיופים
אנונימית
לא, הם לא.
הם לא חוו עבדות, אלא מלחמת אזרחים בלבד.
למילה יש משמעות עבור קבוצה מסוימת, ולא צבע עור.
הם לא חוו עבדות, אלא מלחמת אזרחים בלבד.
למילה יש משמעות עבור קבוצה מסוימת, ולא צבע עור.
^^מישהו מכאן כתב לי שכולם כאן באתר לא יודעים מה זה אתיופים אז החלטתי להצטרף
שואל השאלה:
בסדר עדיין לא צריך להקשיב לאיזה ילד מסכן שלא מבין כלום מהחיים שלו
בסדר עדיין לא צריך להקשיב לאיזה ילד מסכן שלא מבין כלום מהחיים שלו
אנונימית
לדעתי אסור, כמו שאסור ליהודים לצחוק על השואה
כי לא אנחנו עברנו את השואה! רק לניצולי שואה שעדיין בחיים מותר לצחוק על זה.
אותו הדבר עם הn world
כי לא אנחנו עברנו את השואה! רק לניצולי שואה שעדיין בחיים מותר לצחוק על זה.
אותו הדבר עם הn world
אנונימית
לא הם לא חוו עבדות
אבל הם כן חוו עבדות (אתיופית שחקרה את זה)
כן
בעיקרון זו מילת גנאי שהשתמשו בה לעבדים, אז אין להם קשר אמתי לזה, אז לא.
בפועל לכל מי ששחור "מותר", גם אם אין להם שום היסטוריה משפחתית שקשורה לעבדות ולמילה הזו בעצמם.
בפועל לכל מי ששחור "מותר", גם אם אין להם שום היסטוריה משפחתית שקשורה לעבדות ולמילה הזו בעצמם.
לא
מן הסתם מה?
זה כמו שליהודים די מותר למרות שזה לא נחמד להגיד בדיחות שואה ולאחרים ממש לא
זה כמו שליהודים די מותר למרות שזה לא נחמד להגיד בדיחות שואה ולאחרים ממש לא
כניראה שכן
אבל אין דבר כזה אתיופים זאת המצאה של התקשורת
אבל אין דבר כזה אתיופים זאת המצאה של התקשורת
שיעשו מה שהם רוצים אבל בתכלס זה כינוי גנאי עליהם
nigger, who cares?
לא
"וגם אם לא אספנו כותנה פיזית. זה לא אומר שאנחנו לא מושפעים מההיסטוריה ומגזענות שמושפעת מהעבדות" 3>
אנונימית
כן כי לכולם מותר להגיד.
אנחנו לא בברית המועצות ומותר להגיד מה שרוצים.
אנחנו לא בברית המועצות ומותר להגיד מה שרוצים.
לא. אני חושבת שרק מי שעבר את זה יכול לומר את זה
לא מבינה למה אומרים תמילה הזאת. כל כך לא רוצים שיגידו אותה? אז תפסיקו לדחוף אותה בכל משפט שיוצא לכם מהפה וגם משירים. אחכ מתפלאים למה יש כאלה שאומרים אותה
כן. אני אומר אומר כל יום ניגה
באותו הנושא: