10 תשובות
כן.
לכל הכההי עור מותר.
לכל הכההי עור מותר.
כן וממש לא לכולם מותר להגיד
אנונימית
כן, ניגר זה אומר אדם שחור, אתיופים הם שחורים
כן.
אנונימית
לא, רק לאפרו אמריקאיים.
אנונימית
כן,כל עוד אתה שחור מותר לך להגיד ניגה.
^ציניות. שתראה כמה היא סתומה
אנונימית
כן, כמו לכל כהי העור שנמצאים בעולם הזה.
לא כי אתיופים הם לבנים הם לא שחורים ולא קשורים לאפריקה
אנונימית
כן !
באותו הנושא: