6 תשובות
להיות שם באוטו לא
ללכת שם ברגל לבד, אין סיכוי
ךא
לא
לא מאוד כמעט בכלל לא
התחנה המרכזית אזור מפחיד
האזור של לה גווארדיה לא מפחיד.