6 תשובות
להיות שם באוטו לא
ללכת שם ברגל לבד, אין סיכוי
ללכת שם ברגל לבד, אין סיכוי
ךא
לא
לא מאוד כמעט בכלל לא
התחנה המרכזית אזור מפחיד
התחנה המרכזית אזור מפחיד
האזור של לה גווארדיה לא מפחיד.
באותו הנושא: