8 תשובות
גם אני ככה האופציה הכי טובה תצעקי החזרה ואז במקום בכי יצא כעס זה עובד
שואל השאלה:
אני לא זוכרת שהייתה לי טראומה או משהו אבל תודה:)
אני לא זוכרת שהייתה לי טראומה או משהו אבל תודה:)
לא בהכרח טראומה, אולי פעם אחת בילדות הרימו עלייך את הקול ונורא נלחצת, אז זה נחרט לך במוח
תנסי לא להתייחס ולהתעלם ופשוט לחשוב על משהו טוב או תעשי משהו שירגיע אותך ומשמח אותך
קחי נשימה
גם אני נכנסת לסטרס כשאני שומעת מישהו צועק או מרים את הקול עלי
תבקשי שיכבדו אותך
גם אני נכנסת לסטרס כשאני שומעת מישהו צועק או מרים את הקול עלי
תבקשי שיכבדו אותך
זה קשור לטראומה, אולי צעקו עלייך בעבר וזה מביא לך טריגר, זה משהו שיש לי גם אז אני מצליחה להבין אותך. מה שעוזר לי זה פשוט ללכת מהמקומות שצועקים עליי, אני לא מוכנה שיצעקו עליי. אם זה ממש בלתי אפשרי נזכרת במשהו כיף שהולך לקרות לי בקרוב ומתנתקת מהסיטואציה
תקללי אותו בלב זה עוזר
זה נורמלי, אני פעמים ראשונות שצעקו עליי בצבא ממש, כמעט השתנתי חח זה תגובה נורמלית של הגוף, את בחורה מותר לך להיות בכיינית במיוחד בגילך ...
באותו הנושא: