אתמול לא ישנתי כל היום ככה שביום הראשון ללימודים הייתי ממש עייפה והיום נרדמתי בתשע בערך ואז קמתי בארבע ואני לא יודעת
ואני לא יודעת מה לעשות כי אני לא מצליחה לחזור לישון פשוט לשחרר ולהתחיל לקום להתארגן וזה או לנסות שוב למרות שאני במילא צריכה עוד שעה וחצי לקום וגם ניסיתי ולא הצלחתי