21 תשובות
יש לך ערך תזונתי על העטיפה של החטיף
על האריזה או על הקופסא מאחורה, איפה שכתוב את כל הערכים התזונתיי
אנונימית
שואל השאלה:
זה כתב 100
זה כתב 100
אנונימית
שואל השאלה:
.
.
קישורים מצורפים:
אנונימית
אז יש בזה בערך 100 קלוריות
שואל השאלה:
כמה זה
כמה זה
אנונימית
100 קלוריות לחטיף זה אחלה..
אבל בריא זה לא!
אבל בריא זה לא!
אנונימית
שואל השאלה:
למה לט בריא
למה לט בריא
אנונימית
יש בזה הרבה סוכרים ופחמימות , כבר עדיף לאכול משהו יותר טעים עם אותם הערכים
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת זה טעים לי
לא יודעת זה טעים לי
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי עוד משהט
אין לי עוד משהט
אנונימית
אם את אוהבת את זה אז זה סבבה
אבל אם את אוכלת את זה רק בגלל שאת חושבת שזה בריא, אז לא אין בזה שום דבר בריא
אבל אם את אוכלת את זה רק בגלל שאת חושבת שזה בריא, אז לא אין בזה שום דבר בריא
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא אני יודעת שזה לא בריא אבל מאיפה את יודעת שזה לא
לאלא אני יודעת שזה לא בריא אבל מאיפה את יודעת שזה לא
אנונימית
הערכים בסדר גמור ולא צריך להתנזר מפחמימות לא מבינה מה רע בחטיף הזה
וגם לא ראית את הרכיבים אז למה ישר לפסול אותו ולהגיד לא בריא
וגם לא ראית את הרכיבים אז למה ישר לפסול אותו ולהגיד לא בריא
תלוי מה הכמות וכמה קלוריות
שואל השאלה:
סטיפס זה הסגול בחיים שליי
סטיפס זה הסגול בחיים שליי
אנונימית
וואו אל תהרסו לה את החטיף. תהני נשמה אל תחשבי על המספרים של זה כל הזמן. אם טעים לך זה מה שחשוב ❤
שואל השאלה:
איפה כתוב הקלוריות
איפה כתוב הקלוריות
אנונימית
גם אם זה היה 350 קלוריות זה היה בסדר.
הגרם לא משנה כלום.
אנונימית
מה זה החטיף הזה? וזה סבבה זה רק מאה קלוריןת
אנונימית
באותו הנושא: