8 תשובות
לפעמים גם בגלל מבנה גוף
שואל השאלה:
מזתומרת במבנה גוף
אנונימית
חברה שלך שקרנית מסריחה אל תסמכי עליה על כלום
אנונימי
מתהה ^
אנונימית
שואל השאלה:
מה יש לה לשקר לגבי זה
אנונימית
מנקודת המבט שלך, את תמיד נראית לעצמך יותר גבוהה, משהו שקשור לגובה העיניים של בן אדם ולפרספקטיבה (הפיזית) שלו על העולם. גם לי היה תסביך כזה עד שהגעתי להבנה הזאת שתמיד אדם נראה לעצמו גבוה יותר חחח
שואל השאלה:
^כן יכול להיות. אולי זה באמת סתם בראש שלי. אני זוכרת שהאקס שלי הרגיש לי גבוה ממני רק בטיפה ואז כשעמדנו אחד לי השנייה במראה הייתי בשוק שהוא נראה כזאת ענקי לידי
אנונימית