9 תשובות
וואי את צודקת חח גם אני חוויתי מלא גזענות אפילו ממורים בבית ספר זה היה מזעזע
אני חושב שזו אכן תופעה קיימת.
אם זה פגע בך את יכולה להגיד לה ולהסביר, אני מניח שכך היא תבין את הנקודה שלך.
אם זה פגע בך את יכולה להגיד לה ולהסביר, אני מניח שכך היא תבין את הנקודה שלך.
אכן אני רוסי והיה כלפי הרבה גזענות את לא צריכה להיפגע מגזענים כי הם קנאים
אנונימי
שואל השאלה:
ג'ייקוב היא כזאת חלאה, תן לי לנחש המרוקאי היה גזעני לערבי והאמא רצתה לשקר למשטרה שהוא התחיל ואתה העדתה שלא?
ג'ייקוב היא כזאת חלאה, תן לי לנחש המרוקאי היה גזעני לערבי והאמא רצתה לשקר למשטרה שהוא התחיל ואתה העדתה שלא?
אנונימית
אני רוסיה וחוויתי גזענות גם מהמורה שלי וגם מהחברים שלי לכיתה... זה באמת היה לא נעים, אבל כל מה שהייתי עושה במקומך היה להגיד:"אולי את לא שמה לב לזה אבל בהחלט יש גזענות נגד רוסים, למשל..."
אין לי מושג, כנראה שאנחנו שונים מהם או שאולי הם רוצים "לנקום", בנו כי כשהמרוקאים למשל הגיעו לישראל אז האשכנזים צחקו עליהם...
שואל השאלה:
הם גם חייבים לדחוף את סיליבסטר לכל דבר כשאנחנו חוגגים נובי גוד וגם אם זה היה חג דתי מה אכפת להם? זאת האמונה שלנו גם אם זאת מדינה יהודית. שיראו כמה העלייה מברית המועצות עשתה למדינה הזאת.
הם גם חייבים לדחוף את סיליבסטר לכל דבר כשאנחנו חוגגים נובי גוד וגם אם זה היה חג דתי מה אכפת להם? זאת האמונה שלנו גם אם זאת מדינה יהודית. שיראו כמה העלייה מברית המועצות עשתה למדינה הזאת.
אנונימית
אני לא רוסיה,אבל חבר שלי לשעבר היה רוסי-אוקראיני הוא חווה התנגות גזענית כלשהיא למרות שמצד אחר היו כאלו שמאוד העריכו אותו על זה שהוא רוסי,אישית אני אוהבת מאוד רוסים והייתי מתחתנת עם רוסי עכשיו.
אני רוסי ואולי היתה פעם אחת אבל שמעו לא מבין מאיפה האומץ ראשיי המאפיה הרוסית רובם יהודים ולרובם גם יש אזרחות ישראלית במסגרת חוק השבות, הסיכוי שיהיו פה רוסים שהם קרובי משפחה של אותם מאפיונרים הוא גדול ואני מכיר הרבה אנשים כולל אני, אז ההורים אותם ילדים אמרו להם יפה לסתום את הפה כי אחרת חבל חחח :)
באותו הנושא: