6 תשובות
שואל השאלה:
ומי גורם לנו להיות חסרי ביטחון?
ומי גורם לנו להיות חסרי ביטחון?
אנונימית
למה את מרגישה ככה ? אני מרגישה ביטחון עם איפור, יש פעמים שאני מרגישה מגעיל עם איפור, אבל פעם ככה פעם ככה. אני פשוט עושה מה שאני מרגישה בו נוח. וגם את , אם באותו הרגע לא תרגישי טוב ו"מגוחך " פשוט תורידי ותיהי איך שאת מרגישה טוב 3>
שואל השאלה:
אני לא מרגישה טוב לא עם איפור ולא בלי
כשאני בלי הפגמים בעור, העיניים הקרובות, שקיות שחורות ופיגמנטציה בכל מיני מקומות בפנים ממש מפריע לי, שאני עם אני מרגישה מגוחכת. כאילו מה הקשר בין זה לפני שלי? אני מרגישה שאני נראית כמו גבר שניסה לעשות איפור פעם ראשונה. זה כאילו גורם לפנים שלי להיראות ממש מוזר
אני לא מרגישה טוב לא עם איפור ולא בלי
כשאני בלי הפגמים בעור, העיניים הקרובות, שקיות שחורות ופיגמנטציה בכל מיני מקומות בפנים ממש מפריע לי, שאני עם אני מרגישה מגוחכת. כאילו מה הקשר בין זה לפני שלי? אני מרגישה שאני נראית כמו גבר שניסה לעשות איפור פעם ראשונה. זה כאילו גורם לפנים שלי להיראות ממש מוזר
אנונימית
אני חושבת שזה רק בראש שלךך תנסי למצוא איפור עדין שמסתיר מה שאת רוצה, אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך סגנון.. ואני באמת חושבת שאת נראית בטוח מעולה עם זה ואת סתם מרגישה ככה
שואל השאלה:
אני אשמח שתשלחי לי
אני באמת עושה דברים כל כך פשוטים ואני מרגישה שבכל זאת הפנים שלי נראות מוזרות
אני אשמח שתשלחי לי
אני באמת עושה דברים כל כך פשוטים ואני מרגישה שבכל זאת הפנים שלי נראות מוזרות
אנונימית
תשלחי לי הודעה מהרגיל שלךך אני אשלח לך
באותו הנושא: