6 תשובות
גם אני ככה
תישארי כמו שאת, חיוביות זה באמת דבר כל כך טוב ואף אחד לא יעצור אותך ויראה כמו מטומטמת. תישארי תמיד כנה לעצמך ותעשי מה שטוב לך
אני לא יודעת מי את אבל הייתי רוצה להיתקל בך ברחוב הפעם האחרונה שחייכו אליי היה כשהייתי בת 4 במעלית
גם אני ככה זה ממש מציק לפעמים
שואל השאלה:
אני מתה
אני מתה
כנל אני שונא שאני מחייך באוטובוסס
אי אפשר לשלוט בזה מבין לגמרי חחח
אי אפשר לשלוט בזה מבין לגמרי חחח
אנונימי
באותו הנושא: