5 תשובות
מה לא מכבד? למה שהוא יפסיד את הזדמנות שלו אם אתה לא מסוגל לרשום לה
אנונימית
שואל השאלה:
^הוא לא נמשך אליה בכלל, הוא כל הזמן שואל אותי איך יש לי קראש עליה, הוא גם כמה פעמים אמר לי שהיא מכוערת
^^אני יודע, מה לעשות???
^הוא לא נמשך אליה בכלל, הוא כל הזמן שואל אותי איך יש לי קראש עליה, הוא גם כמה פעמים אמר לי שהיא מכוערת
^^אני יודע, מה לעשות???
אנונימי
לבוא אליו לתת לו סטירה להגיד לו חבוב היא הקראש שלי מבקש שתכבד ומי שהיא הייתה שלו קודם זוכה ואם הוא משקר חופשי תמשיך לתת סטירות ותחזיר בעתיד משהו באותו המשקל כמו מה שהוא עשה כי יש את חוקי הבויז ואותם אסור להפר
זה ממש לא מכבד שהוא מודע שיש לך קראש עליה והוא בכל זאת ועוד אומר לה שאם אתה לא שולח לה הודעה אז הוא שולח זה לא מכבד בשיט
שואל השאלה:
^צודקק איך שכחתי מזה
העונש על הפרת חוקי הבויז הוא מאסר עולם מינימום
ועכשיו חשבתי על האפשרות שאולי הוא פיתח קראש עליה בגללי (אני מקווה שזה לא נכון ושהוא סתם חרא)
^צודקק איך שכחתי מזה
העונש על הפרת חוקי הבויז הוא מאסר עולם מינימום
ועכשיו חשבתי על האפשרות שאולי הוא פיתח קראש עליה בגללי (אני מקווה שזה לא נכון ושהוא סתם חרא)
אנונימי
באותו הנושא: