7 תשובות
^לא זה נוראי וקלישאתי
פשוט תגידי היי
תתחילי מהיי מה קורה ומשם זה יזרום
פשוט תתחילי "מהיי מה קורה"? ותראי לאן זה זורם לא בעיה.
אני אישית בכל זאת יהיה בעננים. זו מחמאה ענקית ובהחלט אפשר לשקול את זה
אנונימי
פשוט תציעי לו להפגש בקטע של ידידים עם עוד כמה, ואז פשוט קחי אותו שנייה לצד ותספרי לו. בתור בן אני אהיה בעננים אם יעשו לי את זה. זה ככ מחמיא
אנונימי
שואל השאלה:
אבל נגיד זה יהיה בת שאתה לא מחבב כאילו סתם ידיד שלה
אנונימית
שואל השאלה:
ואתה פשוט תדחה אותה ותשאירו ידידים?
אנונימית