התחברות
הרשמה
אנחנו ארבע חברות ורוצות לצאת אפשר המלצות?
בקריות
1 בספטמבר 2022, 14:12
בילויים
רעיונות
שעמום
תשובה אחת
שואל השאלה:
אנחנו יוצאת בשבת שסגור שם אבל תודה
ש
שם בדוי178
באותו הנושא:
אני וחברות שלי רוצות לצאת ב1.3 (פורים), אנחנו בנות 16 לאן אפשר לצאת?
מחר אני אמורה לצאת עם חברות ואין לי טלפון (מוחרם) ואני לא רוצה לצאת מוזרה
אסור לצאת מהבית עכשיו לטייל?:( אני רוצה לצאת לעשות ריצות והליכות ולטייל עם חברות
אנחנו חבורה של ארבע חברות הכי הכי טובות, ואנחנו באותה כיתה, חברה אחת הציעה לי לשבת לידה והסכמתי, אתן חושבות ששתי החברות השניות ייפגעו אם אני אגיד להן לשבת ביחד?
אני וחברות שלי בנות 17, אנחנו יכולות לצאת לברים?
היי כולם , אני וחברות שלי רוצות לצאת לחרמון מחר , אנחנו רביעייה המשך:
אני וחברה שלי רוצות לצאת אנחנו בנות 15-14 לאן אפשר לצאת?
כדאי לי להיפגש עם חברים או לצאת להליכה של ארבע קילומטר עם חברות?
לי ולשתי חברות שלי משעמם ואסור לנו לצאת מהחדר, יש לכם רעיונות מה אנחנו יכולים לעשות?
לאן אני יכולה לצאת עם חברות ומה אנחנו יכולות לעשות שיהיה מעניין וכיף?
אני וחברה רוצות לעשן יר1ק ויש גשם אז אנחנו לא יכולות לצאת החוצה המשך בפירוט