7 תשובות
אפשר גם 4 עם ציון טוב מאוד
אפשר גם ללמוד רפואה עם 4 יחידות לימוד. פשוט תנאי הקבלה בארץ מאוד גבוהים, ודורשים בין היתר ממוצע בגרויות מאוד גבוה. לכן רוב האנשים אפילו משפרים לחמש כדי להעלות את הממוצע
אפשר גם 4
כן, אני חושבת שאפשר ארבע אבל עם ציון ממש ממש טוב
רפואה זה מקצוע קשה ואקסלוסיבי...
אפשר 4 עם ציון גבוה אבל העדיפות על 5
אני חושבת שצריך 90+ או אפילו 95 בארבע לא בטוחה ב95+ אבל צריך 90+ בטוח
אפשרי אבל קשה מאד, כדי להיות בתנאי סף צריך ציון מעולה ב 5, או ציון מושלם ב4 אבל רק אם שאר המקצועות עם ציונים מטורפים גם
אנונימי