8 תשובות
...כאילו.. הוא ברמה מאוד מאוד בסיסית?
אין יותר מדי מה להעיר ולשפר, זו רמת ציור מתחילה מאוד (כמה ימים של ציור ולא יותר) אבל זה פשוט עניין של תרגול
.
שואל השאלה:
נכון זה איזה פעם רביעית שאני מציירת
אחלה ציור,אני ממליצה לך לטשטש עם מקל אוזניים ככה זה יצא הרבה יותר יפה
שואל השאלה:
מה לטשטש כאילו את ההרים ןזה
טיפה יותר ראש פתוח והסתכלות נרחבת
אבל בכללי ציור יפה
הוא נחמד. הייתי ממליצה לצייר בהצללות ולא בקוים.
אשלח קישור שמסביר מה זה הצללות ואיך להצליל