8 תשובות
...כאילו.. הוא ברמה מאוד מאוד בסיסית?
אין יותר מדי מה להעיר ולשפר, זו רמת ציור מתחילה מאוד (כמה ימים של ציור ולא יותר) אבל זה פשוט עניין של תרגול
אין יותר מדי מה להעיר ולשפר, זו רמת ציור מתחילה מאוד (כמה ימים של ציור ולא יותר) אבל זה פשוט עניין של תרגול
.
קישורים מצורפים:
עוד אחד
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
נכון זה איזה פעם רביעית שאני מציירת
נכון זה איזה פעם רביעית שאני מציירת
אחלה ציור,אני ממליצה לך לטשטש עם מקל אוזניים ככה זה יצא הרבה יותר יפה
שואל השאלה:
מה לטשטש כאילו את ההרים ןזה
מה לטשטש כאילו את ההרים ןזה
טיפה יותר ראש פתוח והסתכלות נרחבת
אבל בכללי ציור יפה
אבל בכללי ציור יפה
הוא נחמד. הייתי ממליצה לצייר בהצללות ולא בקוים.
אשלח קישור שמסביר מה זה הצללות ואיך להצליל
אשלח קישור שמסביר מה זה הצללות ואיך להצליל
באותו הנושא: