7 תשובות
זה עדיין בדיון
כרגע יש
כרגע יש
כרגע לא
אבל אצל כל תיכון זה די שונה
אצלי בטוח אין ואצל אחרים כרגע יש
תבדקי עם המורים וזה
אבל אצל כל תיכון זה די שונה
אצלי בטוח אין ואצל אחרים כרגע יש
תבדקי עם המורים וזה
עדיין לא הודיעו על התיכוןן
^ זה אמור להיןת בכל בתי הספר אותו דבר
הם לא מחליטים על עצמם
הם לא מחליטים על עצמם
אנונימית
כרגע יש
בפעם המאה חטיבה ויסודי אין שביתה תיכון עדיין סימן שאלה
לא חושבת
תשאלי את המחנכת שלך
תשאלי את המחנכת שלך
באותו הנושא: