6 תשובות
סיימ
זה הגיוני בסך הכל
אני מאוהבת במפורסם שהדבר היחיד שבא לי זה להיות חברה הכי טובה שלו
אנונימית
אממ אין לי קראש אבל אני בהחלט מבינה אותך
זה הגיוני לגמרי. בסופו של דבר אם תצטרכו להיות ביחד אתם תהיו ביחד, וטוב שזה יגיע כשתהיה לשניכם בגרות פנימית והבנה לגבי החיים.
כן את נורמאלית לגמרי