5 תשובות
זו שבת הגדולה
אם את שומרת השבת הזאת זה נחשב כאילו שמרת את כול השבתות תנסי ותעשי השתדלות כמה שאת יכולה,שבת שלום!
אם את שומרת השבת הזאת זה נחשב כאילו שמרת את כול השבתות תנסי ותעשי השתדלות כמה שאת יכולה,שבת שלום!
אנונימית
אם את מראש מוותרת על לשמור אותה את הסוף ומתכוות מראש לשמור רק חליקת - לא.
לא מוותרים מראש, שמרי את כל המאץ, כל עוד את מצליחה.
לא מוותרים מראש, שמרי את כל המאץ, כל עוד את מצליחה.
אנונימי
זאת שבת של לפני ראש השנה אז אני חושב שכדאי לשמור אותה
(אם אפשר לא להביא לי פרח אני אשמח,לא להביא)
(אם אפשר לא להביא לי פרח אני אשמח,לא להביא)
ברור!
בקצב שלך לאט לאט
כמובן חשוב לעשות מאמץ
בקצב שלך לאט לאט
כמובן חשוב לעשות מאמץ
אנונימי
כן
באותו הנושא: