6 תשובות
שואל השאלה:
שכחתי להגיד שהם באוזניים נפרדות!
שכחתי להגיד שהם באוזניים נפרדות!
אנונימית
פחות נוח לישון ככה אבל אולי על הגב עם ראש ישר ובנטייה לאחד הצדדים כי לאמצע זה לא נוח בעליל
אהה אפשר גם נגיד לישון על הבטן ונו שמים כזה ידיים כמו כרית ואז יש כמו עיגול עם הידיים אז הראש על הידיים והאוזן בעיקרון באמצע ולא נוגעת בכלום
אני מקווה שזה מובן אבל זאת הדרך המושלמת מבחינתי .. ככה אני ישנתי שעשיתי שני הליקסים וזה אחלה ברמות
אני מקווה שזה מובן אבל זאת הדרך המושלמת מבחינתי .. ככה אני ישנתי שעשיתי שני הליקסים וזה אחלה ברמות
שואל השאלה:
וואו תודה!!!
וואו תודה!!!
אנונימית
בכיףף! כתבתי כלכך לא ברור;)
שואל השאלה:
זה בסדר הבנתי :)
זה בסדר הבנתי :)
אנונימית
באותו הנושא: