5 תשובות
שואל השאלה:
אז אני צריכה להיות עם העגיל הרפואי חצי שנה-שנה???
אז אני צריכה להיות עם העגיל הרפואי חצי שנה-שנה???
אנונימית
אני לא יודעת אבל תגידי זה ממש כואב עכשיו? כי אני רוצה לעשות ומפחדת בגלל הכאב
שואל השאלה:
^^זה ממש כואב בימים הראשונים אבל אחר כך זה מפסיק ולא שמים לב
אבל אי אפשר לישון על הצד של ההליקס איזה חודש
^^זה ממש כואב בימים הראשונים אבל אחר כך זה מפסיק ולא שמים לב
אבל אי אפשר לישון על הצד של ההליקס איזה חודש
אנונימית
לא, רק לאחר החלמה מלאה.
החלמה של הליקס נעה בין חצי שנה לשנה.
החלמה של הליקס נעה בין חצי שנה לשנה.
נכון.
באותו הנושא: