10 תשובות
לא .
יכול להיות.
לא
לא
חד משמעית לא. ההורים שלי זה הדבר הכי טוב שיש לי.
ממש לא
בחיים לא, רק הייתי עושה להם חיים יותר קלים כי הם מדהימים ולא מגיע להם לסבול.
^דיי אל תחשבי ככה
ממש לא
לא יכולתי לבקש הורים יותר טובים מההורים שלי