8 תשובות
לאא זה מים נקיים
לא
לא, מאיפה הבאת את זה
לא, המים מהברז הם בסדר גמור ונקיים
לא
אל תדאגי אפשר לשתות מהברז
מים מהברז זה בסדר אבל אני אישית לא אוהבת יש לזה טעם קצת מוזר
לא.
למים מהברז יש טעם מגעיל וכל מיני חלודה ומחלות שמגיעות מהדרך שהמים עושים עד אלייך כדאי לך ללכת לקנות בקבוק מים מהמכולת או משהו יותר עדיף...
זה מים רגילים. אני שותה בעיקר מהברז