התחברות
הרשמה
הגיוני שבגלל מחזור אני עייפה מוות צמאה ושותה מלא מים?
27 בדצמבר 2020, 23:57
מחזור
2 תשובות
כן
א
אבקת סוכר
כן כי את מאבדת נוזלים
מ
מוח אצה
באותו הנושא:
הגיוני שבגלל המחזור אני עייפה וחלשה?
זה הגיוני שבגלל שאני רזה אני לא מקבלת מחזור?
הגיוני שבגלל שאני לחוצה יאחר לי המחזור?
הגיוני ששורפות לי העיניים בגלל שאני עייפה?
זה הגיוני שאני הרבה יותר עייפה כשאני במחזור?
דחוף תגידו רגע, אם אני במחזור(בנות) וכל הזמן מרגישה עייפה עם כאבי ראש זה הגיוני?
יכול להיות שבגלל מחזור אני מרגישה עייפה ועצבנית ורגישה ובוכה מכל דבר?
הלב של אבא שלי מתפקד מתוך 65% רק 22, זה הגיוני שבגלל זה הוא עייף יותר?
הגיוני שבגלל המחזור ישנתי מ11 בלילה עד עכשיו ? אני עדיין עייפה גמורה ברמות
אני במחזור זה הגיוני שבגלל המחזור אני מרגישה מאוד רגשית וסוג של סערת רגשות בלי סיבה?
הגיוני שבגלל שאני לפני מחזור אני כמעט בכיתי עכשיו מפרסומת?