8 תשובות
ניסוח למה?
שואל השאלה:
לכתוב למישהו הודעה
לכתוב למישהו הודעה
אנונימית
על מה?
ברור, רק תתני יותר פרטים
שואל השאלה:
לי ולמחנכת שלי יש קשר ממש טוב ומצטרפים 5 ילדים חדשים לכיתה ואני מפחדת שהקשר שלי ושלה יהרס ובאמת שבזכותנ אני באה לבית ספר כי היא תמיד נלחמת עליי וזה ואני ממש רוצה לשלוח לה "אני אוהבת אותך ומקווה שהקשר שלנו ישאר כמו שהוא היה"
וכאילו אני יודעת שזה נשמע אובססיבי אבל באמת שרק בזכותה אני בבית ספר וכולם אומרים לי לשלוח אתם חושבים שכדאי לי? ואם כן פליז תעזרו לי לנסח , זה ממש יוריד לי אבן מהלב
לי ולמחנכת שלי יש קשר ממש טוב ומצטרפים 5 ילדים חדשים לכיתה ואני מפחדת שהקשר שלי ושלה יהרס ובאמת שבזכותנ אני באה לבית ספר כי היא תמיד נלחמת עליי וזה ואני ממש רוצה לשלוח לה "אני אוהבת אותך ומקווה שהקשר שלנו ישאר כמו שהוא היה"
וכאילו אני יודעת שזה נשמע אובססיבי אבל באמת שרק בזכותה אני בבית ספר וכולם אומרים לי לשלוח אתם חושבים שכדאי לי? ואם כן פליז תעזרו לי לנסח , זה ממש יוריד לי אבן מהלב
אנונימית
תנסי אולי "היי, ערב בוקר/טוב, רק רציתי להגיד שאת באמת עזרת לי במהלך השנה ובאמת תודה על כל מה שעשית בשבילי, אני ממש מקווה שאת תהיהי איתי גם שנה הבאה כי את באמת עזרת לי מאוד השנה וירגיש לי שיהיה לי יותר קשה בלעדייך,
תודה על כל מה שעשית ****"
תודה על כל מה שעשית ****"
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: