5 תשובות
חח גם אני נפלתי לשגיאות
אבוא^
חשוב שלא אהיה לך שגיאות כתיב
סבבה מתי שיהיה לך תכניס אותי אני יבוא ויתן את כל מה שיש לי אתה תיהיה מרוצה...
תן לי להוכיח לך
ותנסי עוד עבודה במקביל...
תתחילח עד שיהיה לך תשובה מהראשון חבל על הזמן...זמן שווה כסף
וגם שלא יהיה הסגר ואז בכלל לא תוכלי לעבוד