14 תשובות
שואל השאלה:
בנתיים עשיתי בפייבר משהו כמו 80 שח
בנתיים עשיתי בפייבר משהו כמו 80 שח
אנונימי
שואל השאלה:
איזה דברים אתה ממליץ לי למכור
שקשורים לעיצוב גרפי
ופחות יש תחרות?
איזה דברים אתה ממליץ לי למכור
שקשורים לעיצוב גרפי
ופחות יש תחרות?
אנונימי
עמוד טוב אהבתי את הדיסקריפשן ומחיר התחלתי הגיוני בשביל מישהו חדש באתר וskill test שלך טוב הבעיה היחידה זה שעיצוב לוגו מאוד מפורסם באתר אז קשה להתפרסם בזה כשיש כל כך הרבה כאלה
שואל השאלה:
הנה הוא
הנה הוא
קישורים מצורפים:
אנונימי
אני פחות מבין בעיצוב אני בעריכת וידאו אז אני לא יודע יותר מדי מה מוכרים בעיצוב אבל אתה יכול לחפש מה עוד יש בעיצוב ולעשות משהו ספציפי שאין בו הרבה אנשים אבל כן מתבקש מהקונים אבל בקשר ללוגו אולי זה קשה להגיע לטופ של האתר אבל זה מאוד שווה להגיע לשם זה בטוח אז הייתי ממליץ לחפש משהו שאתה אוהב לעצב שאתה רואה שאין בו יותר מדי מוכרים ותוך כדי להמשיך עם הלוגוים
סך הכל הייתי שם שנה בערך ואני לא זוכר טוב אבל בערך 500 שזה לא כזה הרבה
מה שכן התחלתי ללמוד על האתר וכל מה שיש בו כמו המבחנים של הסקיל רק אחרי שפרשתי כבר
שואל השאלה:
זה לא אני עברתי את המבחנים
יש את התשובות בגוגל
חחח,חחח
אני יכול לעשות שם את כל המבחנים אבל זה כבר לא יראה אמין..
זה לא אני עברתי את המבחנים
יש את התשובות בגוגל
חחח,חחח
אני יכול לעשות שם את כל המבחנים אבל זה כבר לא יראה אמין..
אנונימי
אה אבל איך בגוגל כי הבנתי שאם יוצאים מהחלון של המבחן זה פוסל אותו או שפשוט עשית את זה דרך הטלפון
שואל השאלה:
כן..
ובגלל שזה לא לפי הסדר
הלכתי לחיפוש בדף, כתבתי את המילים הראשונות של השאלה וזה נתן לי את התשובה
כן..
ובגלל שזה לא לפי הסדר
הלכתי לחיפוש בדף, כתבתי את המילים הראשונות של השאלה וזה נתן לי את התשובה
אנונימי
שואל השאלה:
סתם שואל..
מה המשתמש שלך בפייבר?
סתם שואל..
מה המשתמש שלך בפייבר?
אנונימי
אני כבר לא בפייבר אני פרשתי משם כי העדפתי להמשיך ללמוד עריכה וצילום ולהשקיע יותר בלימודים בנתיים
שואל השאלה:
אבל בזמנו כמה הרווחת?
אבל בזמנו כמה הרווחת?
אנונימי
אה אולי בעתיד אנסה
באותו הנושא: