24 תשובות
מה הבעיה שירצו ללכת לפנימיה?... אולי המצב טוב אבל סתם השגרה של הפנימיה יותר מתאימה לו. מעצבן אותי שאנשים מתנהגים כיאלו אתה חייב להורים שלך הכל רק כי הם הולידו וגידלו אותך, כן בזכותם אתה חיי אבל אתה לא ביקשת להיוולד זאת הייתה החלטה שלהם זאת אומרת שאם הם הביאו ילד לעולם זאת הייתה חובה שלהם לגדל את הילד ואני מודע לזה שזה עבודה קשה אבל זאת הייתה בחירה של ההורים, והילדים לא חייבים להורים שום דבר רק כי הם הביאו אותם לעולם וגידלו אותם.
לא קשור, יש בתי ספר רחוקים מכדי ללכת ולחזור כל יום
יש כאלה שאוהבים את הקטע של פנימייה כי זאת חוויה בשבילם
מפתח עצמאות וביטחון בגיל צעיר
יש כאלה שאוהבים את הקטע של פנימייה כי זאת חוויה בשבילם
מפתח עצמאות וביטחון בגיל צעיר
אני בפנימייה והכל בסדר בבית שלי. אין לי מה לעשות בבית יותר מידי ובפנימייה מצאתי את עצמי. אני נהנה שם יש לי את החברים וזה באמת הופך אותך לבן אדם אחר ובונה לך אישיות. ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים. והמשפחה שלי ממש לא מרגישה ש"נטשתי אותם". אני מאוד אוהב את המשפחה שלי ואיתם המון, ומודה להם על מה שעשו בשבילי אבל הגיע הזמן שלי ללכת למקום שיותר מתאים לי, ומתישהו הייתי עוזב גם ככה, נכון? אני לי יהיה להם נטל עכשיו.
זה לא נכון, יש כאלו שהמצב הכלכלי בבית לא משהו או שהמקום הטוב לילד יותר לגדול זה בפנימייה
כי זה באסה לקום כל הזמן בבוקר וללכת באוטובוס
הכי טוב זה ישר לקום ולהגיע
הכי טוב זה ישר לקום ולהגיע
שואל השאלה:
אוליבר אתה/הוא זו דוגמא לילד חרא מה זה רק הולידו אותך איך לכם טיפה כבוד להורים ראיתי הורים מסכנים בוכים שהילד שלהם לא ילך לפנימייה ומה הוא עשה תנחשו קרא לרווחה ושם את עצמו שם פשוט אי כבוד מצטער הקטע של הכבוד זה מה שמכעיס אותי
אוליבר אתה/הוא זו דוגמא לילד חרא מה זה רק הולידו אותך איך לכם טיפה כבוד להורים ראיתי הורים מסכנים בוכים שהילד שלהם לא ילך לפנימייה ומה הוא עשה תנחשו קרא לרווחה ושם את עצמו שם פשוט אי כבוד מצטער הקטע של הכבוד זה מה שמכעיס אותי
אנונימי
שואל השאלה@
זה לא קשור למשל אצלי המצב אחלה בבית
אבל ההורים שלי רוצים שאני ילך לפנימייה
כי הם גם היו בפנימייה ויודעים שפנמייה הכי תסדר אותי בחיים
זה לא קשור למשל אצלי המצב אחלה בבית
אבל ההורים שלי רוצים שאני ילך לפנימייה
כי הם גם היו בפנימייה ויודעים שפנמייה הכי תסדר אותי בחיים
שואל השאלה:
אני לא חושב שזה לא טוב פנימייה אבל ממש לילדים ספציפיים לא לילד שטוב לו מה זה הורים אוהבים יש לך אוכל חברים לדעתי זה משהו נפשי לעשות את זה לעצמך חוץ מכאלה שכן שם זה המקום שצריכים להיות בוא כי בבית לא כדי באמת לגדול
אני לא חושב שזה לא טוב פנימייה אבל ממש לילדים ספציפיים לא לילד שטוב לו מה זה הורים אוהבים יש לך אוכל חברים לדעתי זה משהו נפשי לעשות את זה לעצמך חוץ מכאלה שכן שם זה המקום שצריכים להיות בוא כי בבית לא כדי באמת לגדול
אנונימי
^^^אתה לא יכול לכעוס ורק לנסות להסביר את עצמך שאתה לא בקיא גדול בנושא, אתה לא צודק - סורי.
אין שום היגיון במה שאתה אומר, ושום ניסיון חיים או בכלל ידע בנושא, לכן אין לך זכות דיבור
אין שום היגיון במה שאתה אומר, ושום ניסיון חיים או בכלל ידע בנושא, לכן אין לך זכות דיבור
שואל השאלה:
endstufe אם הם החליטו שזה טוב לך ספציפי אז סבבה אבל זה הם החליטו
endstufe אם הם החליטו שזה טוב לך ספציפי אז סבבה אבל זה הם החליטו
אנונימי
שואל השאלה:
דבר ראשון כל אדם יכול להגיד מה שהוא רוצה זה נקרא חופש הביטוי ואם את חושבת אחרת את יותר ממוזמנת לדבר איתי על זה בפרטי
דבר ראשון כל אדם יכול להגיד מה שהוא רוצה זה נקרא חופש הביטוי ואם את חושבת אחרת את יותר ממוזמנת לדבר איתי על זה בפרטי
אנונימי
שואל השאלה:
leonardo da vinciii דבר שני אני ממש לא כועס להפך אני רוצה להבין את העמדה של הילד/ה שמחליט לעשות את הצעד המשנה חיים הזה כי זה משהו גדול ולא כל אחד יעמוד בפניו
leonardo da vinciii דבר שני אני ממש לא כועס להפך אני רוצה להבין את העמדה של הילד/ה שמחליט לעשות את הצעד המשנה חיים הזה כי זה משהו גדול ולא כל אחד יעמוד בפניו
אנונימי
אני בהחלט חושבת אחרת ממך - אבל זה על זה שיש מיליון ואחד סיבות שילד עובר לפנימייה, ואתה לא יכול לדעת מה הסיפור חיים של כל ילד שאתה מחליט שזה אוי ואבוי ונורא לעבור לפנימייה ולעזוב את ההורים. יש ויש
^^תראה, אני מסכימה איתך שיש כאלו שעוברים ולא באמת רוצים לעבור וכואב להם לעזוב את ההורים שלהם - מסכימה איתך בזה 100%.
אבל יש הרבה כאלו שהמצב הכלכלי שלהם לא ברף גבוה ולהורים אין איך לממן בית ספר או את הילד בכלל
אבל יש הרבה כאלו שהמצב הכלכלי שלהם לא ברף גבוה ולהורים אין איך לממן בית ספר או את הילד בכלל
שואל השאלה:
כל אחד חושב אחרת אני מדבר על הדבר הספציפי הזה שהכל טוב לגמרי ההורים עם כסף המצב בבית מצויין יש אבא ואמא אם את רוצה גם אח/ות אוכל בשפע חברים טובים סמים בסופש עם החברים ואז פתאום הוא מחליט סתם ככה שהוא רוצה פנימייה שמעתי כאלה אפילו פה בסטיפס אז חשבתי לשאול מה הגורם להחלטה שבעיניי טיפשית
כל אחד חושב אחרת אני מדבר על הדבר הספציפי הזה שהכל טוב לגמרי ההורים עם כסף המצב בבית מצויין יש אבא ואמא אם את רוצה גם אח/ות אוכל בשפע חברים טובים סמים בסופש עם החברים ואז פתאום הוא מחליט סתם ככה שהוא רוצה פנימייה שמעתי כאלה אפילו פה בסטיפס אז חשבתי לשאול מה הגורם להחלטה שבעיניי טיפשית
אנונימי
הבנתי. אוקיי - מה שכתבת זה גם אופציה. יש סיכוי שיש כאלו שהמצב הלימודי שלהם לא משהו, אולי המצב החברתי גם לא בעננים. ופנימיים זה הדבר שמזכה לך את כל החבילה הזו. בפנימייה הלימודים מאוד אינטנסיביים ומקנים לכל תלמיד עזרה באופן מתמיד וגם זה ידוע שבפנימיות מכירים חברים ואתה כל היום נמצא סביב הסביבה החברתית הזו. אתה מבין מה אני אומרת?
ותשלח לי הודעה, תשוחח איתי על זה באופן פרטי כי זה מעצבן ככה כל פעם ההתראות האלה
ותשלח לי הודעה, תשוחח איתי על זה באופן פרטי כי זה מעצבן ככה כל פעם ההתראות האלה
פנימיות זה כבר לא רק לילדים שלא טוב להם בבית, יש כל מיני מסגרות של פנימיות שנותנות כלים וחינוך וחוויות שאותם ילדים רוצים וזה בסדר גמור.
שואל השאלה:
אוקיי ילדה אשכנזיה מה גרם לך לרצות לעבור
אוקיי ילדה אשכנזיה מה גרם לך לרצות לעבור
אנונימי
בגלל החוויה וואלה זה הדבר הכי מדהים שחוויתי עם הקשיים שיש בכל דבר אני גם ממשיכה בפנימייה
שואל השאלה:
אבל איך ידעת שתהיה חוויה טובה בכלל?
אבל איך ידעת שתהיה חוויה טובה בכלל?
אנונימי
כי שמעתי על זה הרבה מחברות שגדולות ממני שהיו...
ולא לא ידעתי פשוט שאני אחרי אני יודעת שבמקום שאני לפחות נמצאת בו טוב לי
ולא לא ידעתי פשוט שאני אחרי אני יודעת שבמקום שאני לפחות נמצאת בו טוב לי
לפעמים יש ילדים שבית ספר זה לא מתאים להם אלא מסגרת שהיא יותר "קבועה" שפשוט ישנים שם וזה סביב זה
אנונימית
זה ממש לא קשר בתור אחת שהולכת מרצונה.
ואני יכולה לומר שזה חיזק אותי נפשית
ואני יכולה לומר שזה חיזק אותי נפשית
זה היה קשה לאמא שלי וגם לי בהתחלה אבל אני יכולה לומר שזה בנה אותי להיות יותר חזקה ואמא שלי כבר פחות דואגת מזה,
זה לא שהתקשרתי לרווחה בשביל לעבור לפנימייה זה לדעתי מיותר שני הצדדים צריכים להתפשר..
זה לא שהתקשרתי לרווחה בשביל לעבור לפנימייה זה לדעתי מיותר שני הצדדים צריכים להתפשר..
באותו הנושא: