5 תשובות
כן לגמרי יכול לעזור
ושמעתי שהכפר הירוק אחלה
אני חושבת שעדיף לך לעבור בית ספר כי להיות ילדת פנימייה זה קשה
(חברה שלי אמרה לי את זה )
יכול להיות כמו משהו שיעשה לך טוב בהצלחה בכל מה שתבחרי
וזה לא כזה קשה כמו שחושבים^^
ויש יותר טובים מהכפר הירוק