11 תשובות
בצד מאחורה כי יש קיר להישען עליו
שורה בסוף לפני בסוף בצד
בסוף בפינה ליד החלון
ליד החלון.
בצד מאחורה אם את אוהבת מזגן שבי ליד המזגן מאחורה אם לא תשבי בכיוון השני
פינה
מאחורה ליד החלון
פינה מאחור>
למה כולם פה אומרים מאחורה, אני אוהבת לשבת מקדימה, יש עליי גם מזגן, שזה טוב, וגם אני יכולה להקשיב ולהיות מרוכזת בשיעורים..
אנונימית
מאחורה ליד החלון
בצד מאחור
באותו הנושא: