83 תשובות
מאחורה בפינות
השולחן הפינתי מאחורה וימינה
או מקדימה צמוד למורה
תלוי באיזה מוד אני
או מקדימה צמוד למורה
תלוי באיזה מוד אני
מאחור ליד הקיר'
תלוי בכמה דברים
מיקום דלת חלון מזגן
עדיף לא מול הדלת או בטווח קרוב אליו
לא ממש ליד חלונות
ולא ממש מול המזגן
מיקום דלת חלון מזגן
עדיף לא מול הדלת או בטווח קרוב אליו
לא ממש ליד חלונות
ולא ממש מול המזגן
בטור שליד הדלת, באמצע
מאחורה
שואל השאלה:
אבל מאחורה לא רואים מהלוח
אבל מאחורה לא רואים מהלוח
אנונימית
שורה שניה ליד הקיר איפה שהדלת.
^^ אבל מאחורה זה הכי שווה
אנונימית
תלוי אם יש לך כוח ללמוד
באמצע כזה ליד כול החברים כי מאחורה לא שומעים כלום ואתה מנותק!!
מאחורה, ליד קיר עם שקע של מטען!!
מאחורה בפינה צמוד לקיר
מאחורה רחוק מהחלונות
מאחורה בצד של החלון
אמצע קדימה או באמצע
בפינה מאחורה ליד החלון
הכי מאחורה בצד
בסוף מצד שמאל או בשורה השניה בסוף מצד שמאל
שואל השאלה:
הגעתי לחמות אעאעא אני בוכה .
תודה לכולם
הגעתי לחמות אעאעא אני בוכה .
תודה לכולם
אנונימית
אני תמיד אוהבת לשבת מקדימה (שורה ראשונה) או מול המורה או באלכסון למורה.
רק אני אוהבת לשבת קדימה איפה שהשולחן של המורה?
במאחורהה הכי טוב
בגלל שאני רגילה שתמיד התלמידים לא אוהבים ללמוד ולהקשיב בשיעור, ולי אישית כן חשוב להקשיב ולהיות מעורבת ולהשתתף - אז יש לי יתרון בזה שאני אוהבת לשבת *רק* מקדימה
מאחור (כי אז אני ליד המזגן)
אם אתה רוצה באמת ללמוד- שורה ראשונה באמצע
אם לא בא לך ללמוד- אחורה בפינה
אם לא בא לך ללמוד- אחורה בפינה
מאחורה אבל םג מקדימה אבל במקדימה מצפים ממך יותר מדי להקשיב
לכל מקום יש את היתרונות שלו. אני אוהב להיות מקדימה כי אני חייב שיסתכלו עליי ושכל העיניים יהיו עליי. גם ללשבת מאחורה יש יתרונות. למשל, אפשר לפטפט, ואם אין לך ביטחון אז העיניים לא עליך.
מאחורה כמובן
מאחורה בפינה
המאחורה קליל
הטור של הדלת והלוקרים הכי מאחורה בפינה
שואל השאלה:
אף אחד לא אמר השולחן שלפני האחרון
אף אחד לא אמר השולחן שלפני האחרון
מאחורהה
^גם זה מקום ישיבה נדיר
השורה האחורית תמיד.
אצלי זה שורה ראשונה צמוד לחלון, אבל זה בגלל שאני מנסה להקשיב בשיעורים
מאחורה טור ימני של הכיתה שולחן אחרון ליד הקיר
במקומות מאחורה בצד ואז אפשר להישען על הקיר
מאחורה ליד החלון
ליד הדלת
מאחורה צמוד לקיר בפינה איפה שיש שקע של מטען
מקום נדיר אף אחד לא רואה את הסטיפס או את המנגה שאני קוראת ואומר לי "איכ ילדת אנימה"
מקום נדיר אף אחד לא רואה את הסטיפס או את המנגה שאני קוראת ואומר לי "איכ ילדת אנימה"
מאחורה באמצע
את יכולה להשקיף על הכיתה
להיות בטלפון או להתעסק במשהו אחר אם משעמם לך
את יכולה להשקיף על הכיתה
להיות בטלפון או להתעסק במשהו אחר אם משעמם לך
שורה שלישית באמצע שולחן אחד לפני אחרון רואים טוב את הלוח אבל אפשר להיות בטלפון ולהרעיש קרוב למלא ילדים והמזגן עלייך אבל לא ברמה מוגזמת
מאחורה
מאחורה אבל אם יש לך משקפיים ולא רואה טוב מאחור אפשר גם באמצע
הפינה מאחורה צד ימין, או המקום שלידו, שזה לא פינה, אבל עדיין די טוב
מאחורה בפינה
מאחורה זה באמת אחלה לא רואים אותך אבל אני אישית גם אוהבת את המקדימה את ממש שורה ראשונה באמצע כי ככה זה נותן לי תמריץ להקשיב
מאחורה צמוד לחלון!
מאחורה בפינה
מחוץ לכיתה
סוף הכיתה בצד
מאחורה בצד .
מאחורה ליד החלון.
אנונימי
אחורה, הכי בפינה שאף אחד לא שם לב אליה, אני אוהבת להיות שם
מאחורה בפינות !!
כולם אומרים אחורה ואחרי זה נכשלים בכל המקצועות ולא מבינים למה אני אומר שורה לפני האחרונה ליד הקיר בצד שמאל
ליד הקיר שורה שניה או שלישית
באמצע מאחורה
כי על הקירות יש את העכבישים וזה פחד אלוהים
ואחורה כי שם יושבים האנשים החכמים והקוליים ביותר בעולם (,:
אבל שיהיה מאחורי המזגן כי אחרת נדפקים
כי על הקירות יש את העכבישים וזה פחד אלוהים
ואחורה כי שם יושבים האנשים החכמים והקוליים ביותר בעולם (,:
אבל שיהיה מאחורי המזגן כי אחרת נדפקים
מה את פוסי, עכבישים חמודים כאלו ליד הקיר אתה מכיר חברים מכל מיני זנים
כןן אני מסכימה עם דוקטור בעניין העכבישים, אבל דווקא אני הכי אוהבת מאחורה ולא נכשלתי בשום מקצוע! אפילו בלשון!! d: ובעברית שלי נוראית אז זה מאוד משמח אותי >
בפינה מאחורה
פינה אחורית רחוקה מהחלון.
בכללי זה תלוי במיקום של שאר הילדים וחלונות וכאלה אבל לדעתי מאחורה בפינה. אף אחד לא מסתכל לשם , באיחוד לא המורים. וגם אצלי יש שם חלון אז זה הכי כיף;)
לדעתי מאחורה אבל אני יושבת מקדימה כי זה יותר נוח
הכי מאחורה אבל אם לא אז קרוב למזגן
מאחורה ליד הקיר או החלון
מאחור
מאחורה חדמש
מאחורה בפינה
או מאחורה אבל לא בפינה כי לפעמים צפוף שם! מאחורה באמצע כי יש יותר פרטיות ואני לא מרגיש שבוהים בי מאחורה וגם יש את הקיר שכיף להתנדנד על הכיסא ולהישען עליו. או מקדימה אבל בפינה כי רואים טוב את הלוח וזה בפינה אז זה לא בולט מדי. אבל לא בפינה שלייד דלת הכניסה והפח! לפעמים אני בטעות בועט בפח וזה מעצבן.
המקום האהוב עליי זה שולחן שלישי ליד הקיר(לא משנה איזה קיר אבל עדיף ימין)
הכי בסוף בפינה
ליד החלון הכי מאחורה כמו כל אנימה פרוטגוניסט (:
שורה אחת לפני ההתחלה מול המורה בדיוק באמצע
שולחן פינתי באמצע
הלוואי והייתי יכולה לשבת מאחורה אחרי זה אני לא מרוכזת או שלא רואה מהלוח :/ אז אני יושבת בשורה הראשונה באמצע כזה נחמד
צמוד לקיר השמאלי מאחורה
מאחורה
מאחורה הערסים
מקדימה המורה רואה הכל
לדעתי שורה שנייה באחד הצדדים הכי טוב
מקדימה המורה רואה הכל
לדעתי שורה שנייה באחד הצדדים הכי טוב
מאחורה עם כל המאגניבים
אנונימית
מאחורה בפינה מן הסתם
באותו הנושא: