8 תשובות
לך למשרד הפנים יסבירו לך
דרך משרד הפנים- רשות אוכלוסין. קובעים תור והולכים ועושים
שואל השאלה:
אני יכול לבד?בן 17
אנונימי
כן, אפשר מגיל 16
כי צריך להביא תעודת זהות
מתחת לגיל 18 אתה חייב ליווי של אחד ההורים
שואל השאלה:
אפשר להביא רק את התעודת זהות של אחד ההורים ^
אנונימי
אתה חייב לבוא עם אחד ההורים, ואם אתה צריך עוד פרטים (מה צריך להביא וזה) אז בפרטי :)