8 תשובות
לך למשרד הפנים יסבירו לך
דרך משרד הפנים- רשות אוכלוסין. קובעים תור והולכים ועושים
שואל השאלה:
אני יכול לבד?בן 17
אני יכול לבד?בן 17
אנונימי
כן, אפשר מגיל 16
כי צריך להביא תעודת זהות
כי צריך להביא תעודת זהות
מתחת לגיל 18 אתה חייב ליווי של אחד ההורים
שואל השאלה:
אפשר להביא רק את התעודת זהות של אחד ההורים ^
אפשר להביא רק את התעודת זהות של אחד ההורים ^
אנונימי
אתה חייב לבוא עם אחד ההורים, ואם אתה צריך עוד פרטים (מה צריך להביא וזה) אז בפרטי :)
באותו הנושא: